Boekhouding & Administratie
Elke ondernemer is volgens de Nederlandse wetgeving verplicht om een gedegen administratie bij te houden en de boekhouding op orde te hebben. Pengelens Advies & Consultancy weet dat dit lang niet altijd goed door ondernemers wordt uitgevoerd. Door drukte en veel zaken tegelijkertijd moeten regelen, schiet het er vaak bij in om wekelijks naar de administratie te kijken, waardoor achterstand kan ontstaan.


Achterstand voorkomen
Achterstand in uw boekhouding en administratie kan op den duur grote gevolgen hebben. Schuldeisers kloppen bij u aan de deur en de Belastingdienst komt met boetes van aangiften die niet op tijd zijn gedaan. Om erger te voorkomen helpt Pengelens Advies & Consultancy u om tot een systematisch vastlegging van uw financiële bedrijfsgegevens te komen. Debiteuren- en crediteurenbeheer komen weer op orde, alsook de gegevens voor de jaarverslaglegging. Ook ordenen wij de offerte- en facturen stroom, bankafschriften en treffen wij voorbereidingen voor de belastingaangiften, waaronder btw.
Orde
Met deze dienstverlening krijgt u orde in de chaos, opent u alle binnenkomende enveloppen en leert u goed prioriteiten stellen. Systematisch leert u in- en verkoopfacturen te boeken en bankafschriften bij te houden. Dat geeft rust en brengt het overzicht terug.

Onze werkzaamheden bestaan uit:
✔ Het opzetten en inrichten van uw administratie
✔ Het verzorgen van uw aangifte omzetbelasting (per maand of kwartaal)
✔ Het opstellen van begrotingen
✔ Het verzorgen van alle fiscale aangiftes (omzet-, vennootschaps- en inkomstenbelasting);
✔ Het verzorgen van uw volledige salarisadministratie
✔ Debiteurenbeheer
✔ Advies- en begeleiding
Pengelens voert administraties uit voor:
✔ Eenmanszaken (ZZP’ers)
✔ Midden- en Kleinbedrijf (MKB)
✔ Vennootschappen
✔ Stichtingen en Verenigingen
✔ Particulieren (aangiften inkomstenbelasting)
MEER WETEN? Neem gerust contact op. Wilt u vrijblijvend kennismaken met Pengelens, samen een kop koffie drinken. Concreet eens doorpraten? Laat het ons weten!
Neem vrijblijvend contact met ons op via 085 210 24 31 of stuur een e-mail naar info@pengelens.nl.

De Limiet 15-D, 4131 NR Vianen
info@pengelens.nl
085 210 24 31
KvK: 81867670
BTW: NL862250365B01
Beconnummer: 745893
Algemene Voorwaarden
Disclaimer
Privacy Reglement
Ons werkgebied
Copyright 2022 Pengelens Advies & Consultancy - Is een onderdeel van Vellykket Holding B.V. - Alle Rechten voorbehouden